Elise Bos

Video’s:

Over mij

Hallo,

Leuk dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken! Ik ben Elise en schrijf dit blog om mensen op de hoogte te houden van mijn avonturen downunder. Daarnaast is dit natuurlijk iets wat echt geweldig is om later op terug te kijken.

Vanaf gister, 1 July 2016, tot 30 december 2016 zal ik, samen met mijn familie, downunder doorbrengen. De eerste 5 maanden zal ik naar school gaan en de laatste maand zullen we gaan reizen. Ik zal zeker niet elke dag iets plaatsen maar probeer iedereen wel zoveel mogelijk op de hoogte te houden.

Ik ben sinds kort begonnen met fotografie, en dus nog niet heel goed. Ik zie dit avontuur dus ook als een kans om daar beter in te worden. Elke blog zal dus waarschijnlijk gepaard gaan met verschillende foto's en hopelijk worden die dus ook steeds beter.

Ik hoop dat je van mijn Blogs geniet!

See ya later, mates!

Bezochte landen

Ik heb 10 landen (4%) bezocht:

Australië, België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Nederland, Polen, Slowakije, Verenigd Koninkrijk.