Een heel belangrijke brief

27 oktober 2016 - Ferntree Gully, Australië

Het kortste reisblog dat ik waarschijnlijk oooit schrijf daarom beloof ik wel alleen interessante dingen te schrijven.

de brievenDat dit reisblog zo kort is komt eigenlijk door 1 ding: de hele week na school heb ik maar een ding gedaan, sollicitatie briefen schrijven en perfectioneren. Voor mijn school in Nederland moet ik namelijk een internationale stage doen en dat leek mij nou echt handig om te combineren. Omdat ik tegelijkertijd ook geen zin heb om mijn tijd hier te verdoen met onzinnige klusjes heb ik besloten met te focussen op 1 ding Architectural Offices, omdat ik nadenk over de studie bouwkunde lijkt het mij gewoon heel voordelig om een keer op zo'n plek te hebben rondgelopen. Natuurlijk is het heel erg lastig om een plek te krijgen en ik heb dan ook mijn uiterste best gedaan. Het eerste deel van de week heb ik mijn klad brief geperfectioneerd en het 2e deel heb ik hem 6 keer overgeschreven met elke keer een kleine aanpassing om hem persoonlijk te maken. Ik heb besloten voor handgeschreven brieven te gaan omdat dat opvalt en dat is natuurlijk want je moet doen. Onder het mom van opvallen heb ik ook besloten mini portfolio's toe te voegen, een piepklein handgemaakt boekje met 3 fotootjes van kunstwerken die ik heb gemaakt met beschrijving, het maken van de portfoliootjes heeft me zaterdagmiddag zoet gehouden.

Er zijn natuurlijk verder ook nog wel wat dingen gebeurd. Maandag hadden we league en 's avonds kwam ik er, een beetje per ongeluk, achter dat ik het U22 mixed team heb gemaakt!! (Yeey, feest enzo) Verder had ik Zaterdag ochtend een scrimmage met RnD als voorbereiding voor AMUC, Australian Ultimate Mixed Championships (het volgende weekend in Sydney).

Zondag had ik al meteen mijn eerste training voor het mixed team. Ik ken maar een paar mensen uit het team maar het lijkt een heel gezellig en gemotiveerd zooitje. Een zooitje is het nog echt wel want ook al zijn we misschien een paar van de beste jeugd spelers in Victoria, een team moeten we echt nog worden. Tijdens de training deden we wat oefeningen en we eindigden met een oefenwedstrijd (Yippie) tegen Melbourne Empire. Voor Melbourne Empire was dit ook zeer voordelig aangezien zij ook AMUC gaan spelen. We hebben goed gespeeld maar omdat we gewoon nog niet genoeg elkaar konden vinden zijn we best wel dik ingemaakt, gelukkig is dit iets wat zeker weten zal verbeteren na een paar trainingen. Thuis besloot ik wel optijd te gaan slapen want Maandag staat/stond de reis naar SYDNEY!! op de planning.

See ya later mates,

Elise